2015. május 3., vasárnap

4. fejezet

Jennifer Smiths

 Egészen addig, amíg Perry meg nem szólalt.
-Ki ez a csaj? Mit keres itt veletek? De ha már itt vagy, hozhatnál nekem egy kávét! - hangja nagyon lekezelő volt, és nyávogós. Utálom az ilyen típusú csajokat. Nem tudom Zayn mit eszik rajta. A menyasszony... Pfff
-Mit képzelsz magadról Perry? Nem beszélhetsz így vele! Hozz magadnak kávét, ha akarsz, ez nem az Ő feladata! - Meglepődtem  Louis kirohanásán. Nem gondoltam volna, hogy meg fog védeni bárkivel szemben is. Oké, hogy reggel normálisan beszélgettünk, de a három lépés távolságot tartottuk.
-Mi van? Csak nem lecserélted Eleanort erre itt?
-Nem! Ő az én... - Louis feje már kezdett egy igazán érett paradicsomhoz hasonlítani, itt viszont jobbnak láttam közbeszólni, mielőtt valami hülyeséget csinálna.
-Én Paul asszisztense vagyok. - küldtem közben az öcsikém felé egy figyelmeztető nézést - Tehát nem azért vagyok itt, hogy téged kiszolgáljalak. De ha már itt tartunk, Te mit keresel itt? Tudtommal nem vagy a csapat tagja. - Mosolyogtam rá negédesen. Látszott rajta, hogy erre nem számított, ugyan úgy, ahogy a többiek is meglepett arcot vágtak. Nem vagyok az a túl nagyszájú, de meg tudom magam védeni. Sajnos az évek során muszáj voltam megvédeni magam, mert nem igazán voltak barátaim, mert mindenki csak csúfolt és kiközösített, miután kitudódott, hogy örökbe fogadtak. De erre most inkább ne is gondoljak!
-Vigyázz a szádra kis csillag! Nem beszélhetsz így a menyasszonyommal! - nézett rám Zayn most először - Különben meg megtudhatnánk a neved? - nézett rajtam végig érdeklődve. Valami különöset láttam megcsillanni a szemében, de nem tudom, mi volt az.
-Igen, jó lenne tudni, hogy kit kell kirúgatni! - okoskodott közbe Perry is.
-Ő itt Jennifer Smiths, az új asszisztensem. És kedves Perry! Nem gondolnám, hogy őt pont te fogod innen kirúgatni. Jelenleg ő az én alkalmazottam, Te pedig nekem senkim sem vagy. - Szolt közbe Paul, mielőtt kibontakozhatott volna egy komolyabb szócsata. - Akkor most már a tárgyra térhetnénk! Zayn! Hogy döntöttél? 
-Öhm... Úgy döntöttem, hogy kilépek véglegesen a bandából. Elegem van abból, hogy nincs magánéletem, és hogy nem lehetek egy normális 22 éves srác. Arról már nem beszélve, hogy a kapcsolatunk is kezd rámenni a távolságra. Hiányoznak a szüleim, és még sorolhatnám. - hajtja le a fejét, mintha zavarban lenne, mintha valami titka lenne.
-Ezt te sem gondolhatod komolyan! - csattan fel Liam - Hiszen te mondtad, amikor kiestünk az X-faktorból, hogy mi együtt maradunk! És most te akarsz kilépni? 
-Mi lesz a rajongókkal? Mi lesz a turnéval? Akkor miért nem szóltál a turné kezdete előtt legalább? - kiabál Harry is.
-Mi lesz a barátságunkból, a testvériségünkből? - kérdezi szomorúan Louis. Elszomorodok én is, ahogy elgyötört arcát látom. Tényleg bántja, hogy Zayn ki akar lépni, ott akarja hagyni őket.
-Sajnálom fiúk, de így lesz a legjobb. - néz rá elkeseredetten Zayn. Majd szemét átvezeti kétségbe esetten Perryre, aki csak elégedetten vigyorog. Mintha nem is törődne vele,hogy a  vőlegénye most hozza meg élete eddigi egyik legfontosabb döntését.
-Sajnálom Zayn, hogy így döntöttél. Akkor maradjunk annyiban, hogy tedd ki twitter-re, a többit meg majd megbeszéljük az ügyvédekkel. - szólal meg szomorúan Paul.
-Kérdezhetek valamit tőled, Zayn? - szólalok fel bátortalanul. Rám kapja a tekintetét, amelyben könnyek csillognak, és csak bólint. - Ezt te szeretnéd így, vagy Perry? Ő kényszerített választásra?
Nyitná a száját, hogy válaszoljon nekem, de persze Perry közbevág.
-Mit képzelsz te magadról? Hogy kérdezhetsz ilyet? És különben is...
-Nem téged kérdeztelek! - szólalok meg, és mindenki meglepődik, hangom milyen határozottan csattan. Erre Perry felpattan, maga után rángatja Zayn-t is, és kirobognak a helységből. Mindenki megszeppenve, csendben mered maga elé. Azt hiszem, rátapintottam a lényegre. 
-Most menjetek haza. Jenny! Majd e-mailbe átküldöm a heti dolgokat. Emésszétek kicsit a dolgokat.- küld el minket Paul. Az úton mindenki csendben van, míg meg nem érkezünk a házhoz. Befelé menet a fiúk letelepednek a nappaliban. Én már indulnék felfelé, amikor Louis utánam szólt.
-Miből gondolod, hogy Perry miatt lép ki? - a válaszomra várva mind a 4 szempár rám szegeződik.
-Mondhatnám azt is, hogy megérzés. De hamarosan kiderül, hogy mi is az igazság. Azt olvastam, hogy Perry elköltözött a közös otthonukból. Tehát ha pár napon belül visszamegy, akkor ennek a kígyónak a hibája az egész! - ezzel hátat fordítok, és felvonulok a szobámba.

Zayn Malik 

A szobámba járkálok fel-alá. Nem tudom mit  tegyek, nem tudom mi lenne a helyes döntés! Én nem akarom ott hagyni a bandát, imádom a fiúkat! Igaz, hogy néha nyomasztó a hírnév, megvannak a maga árnyoldalai, de akkor is szeretem ezt az életet! De szeretem Perry-t is! Már pedig Ő közölte velem, hogy válasszak. Őt akarom, vagy a bandát. Túl régóta együtt vagyunk ahhoz, hogy most mindent felrúgjak! Hiszen már el is jegyeztem! Megállok az egyik polc előtt, és nézegetem a képeket. Végignézek rajtuk, és megannyi szép emlék jut eszembe, amit a fiúkkal éltem át.























Hogy adhatok fel mindent egy csajért? Hogy tehetem ezt! Hiszen én szeretem Perry-t! De megéri érte feláldozni a 4 legjobb haveromat? Nem, nem is haverok, barátok! Ők mindig mellettem álltak!
Hogy fogom elviselni, hogy nélkülem lépnek a színpadra? Ki fogja az én részeimet énekelni? De a lényeg! Ők is és én is, hogy fogjuk átvészelni ezt az időszakot?! Ahogy ma láttam a fiúk csalódott arcát! Főleg Louis szemében láttam a mérhetetlen csalódottságot, szomorúságot. Hogy tehetem ezt velük?
 Még egy kérdés, ami nagyon foglalkoztat! Ki volt ez a lány? Jenny? Annyira szép csaj, hosszú, barna hullámos haja, igéző barna szemei... De én nem gondolhatok így rá! Nekem ott van Perry! De akkor is! És hogy jött rá az igazságra, mikor én senkinek nem beszéltem erről? Miből jött rá, holott nem is ismer. NEm tudom, ki Ő valójában, de valami megfogott benne. Nem nagyon mertem ránézni, félek, hogy megmozgat bennem valamit. Ezt nem akarom! Jó lesz nekem Perry-vel, nem rondíthatok bele a több éves kapcsolatomba, holmi fellángolás miatt!De még valamit nem értek. Miért volt az, hogy amikor Louis elszomorodott, a lány is? Talán van köztük valami? Igaza lenne Perry-nek?
Mi lesz, ha még kiderül rólam a többi titok? Igaz, hogy Perry kényszerített abba is, de akkor is én bólintottam rá a dolgokra! Mit szólnak majd a fiúk? És a rajongók? Lehet nem ez volt a legjobb döntés! De már nem tehetek ellene semmit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése