2015. május 9., szombat

8. fejezet


Zayn Malik










-Meg tudnád nekünk magyarázni Zayn, hogy mik ezek a képek a neten? Miért vagy a stúdióban ezzel az idiótával? - Oo... Ha Liam ilyen ideges, ott már nagy a baj. Azt hiszem azt a képet mutatta neki Louis, amit én is éppen most találtam.


-Bocsi, Liam, most le kell tennem! - hadartam gyorsan kínomban.
-Le ne merd most tenni! Zayn... - és már ki is nyomtam a telefont. Kétségbe esetten nézelődtem tovább a neten, amikor egyszer csak olyat láttam, hogy majdnem lefordultam az ülésről.


Ez hogy kerülhetett fel? Hiszen arról volt szó, hogy nem tesszük még közzé az új dalokat! Ezt nem fogom tudni kimagyarázni! Mi folyik itt? Lehet jobb lesz, ha a fiúkkal nem beszélek egy darabig! Mit szolnak mindehhez a rajongók? Így is feszült volt a hangulat, na de most? Megszólalt a telefonom ismét, igaz eddig is folyamatosan hívtak a fiúk, de most kivételesen Perry keresett. Neki fel kell vennem.
-Szia, Perry! - szóltam bele elgyötörten a telefonba, miközben azt figyeltem, hogy milyen tempóban fogynak a követőim a közösségi oldalakon.
-Szia Szívem! - szólt bele gúnyosan. - Láttad már a meglepetésemet?  Hogy tetszik?
-Te miről beszélsz? - nem értettem semmit, bár azt hiszem kezd derengeni a dolog.
-Megmondtam, hogy velem nem játszadozhatsz! Szerencsére Naughty Boy segítőkész volt! Remélem így már végre betartod az ígéreted, és távol tartod magad a bandától! - ezzel rám is csapta a telefont, ami azonnal csörgésnek is kezdett, ezúttal Paul hívott. Sajnos neki még köteles vagyok felvenni, akármennyire is nincs most ehhez kedvem!
-Szia! - szóltam bele.
-Mi a frász ez Zayn? Mit csinálsz? Nem gondolod, hogy magyarázattal tartozol, nem csak nekem, de a fiúknak is!? - irtózatosan mérges volt, amit vajunk be, meg is értek.
-Öö... Én... - kezdtem dadogni.
-Ne is álmodj róla, hogy ezt így megúszod! Délután 4-re legyél az irodában. A fiúk is itt lesznek, úgy készülj.
-Oké. - válaszoltam beletörődve a helyzetbe.
-Még valami! Perryt ne merd hozni! Ehhez semmi köze! - csapta rám a telefont. Pedig ha tudná, hogy igazából mennyi köze van hozzá! Hogy mindenről Ő tehet, az Ő akarata. De én is hibás vagyok, mert mindenbe belementem. Az az egy baj van, hogy kezdem azt érezni, hogy nagy hibát követtem el. Rettegek a megbeszéléstől! Mit mondhatnék nekik? Úgysem fogják megérteni!


Jennifer Smiths



A szállodai szobámban vagyok reggel óta. Csak fekszem az ágy közepén, bámulom a mennyezetet, és pörögnek a gondolataim. Valamivel le kellene foglalnom magam, mert így meg fogok őrülni. Előveszem laptopom, és elkezdek nézelődni a világhálón. Ahogy meglátom az új trendeket, fel megy a pumpa bennem. Kíváncsiságom nagyobb, mint a mérgem, így meghallgatom Zayn új számát, amit mint szóló énekes vett fel. Nem rossz, de nekem a banda dalai jobbak, bár az 1D-nek sem voltam soha nagy rajongója. Szeretem a számaikat, de nem hallgattam ezeket éjjel-nappal. Most már biztos vagyok benne, hogy hazudott nekem, amikor a kávézónál találkoztunk. Miért bánt ez engem ennyire? Ahogy várható volt, megcsörrent a telefonom, Paul nevével.
-Szia Jenny! Délután 4-kor megbeszélés az irodámban. Figyelj rá, hogy a fiúk időben ideérjenek, itt lesz Zayn is, és megbeszéljük a továbbiakat is. Ne késsetek! - ezzel le is tette. Na most mit csináljak? Azt hittem, kicsit több időm lesz felkészülni a Louissal való találkozásra, de tévedtem. Ráadásul Zayn is ott lesz. Azt hiszem, felhívom Liamet, és megbeszélem vele a délutánt. Ezt gyorsan le is tudtam, igaz Liam nem is egyszer megkérdezte, hogy hogy érzem magam, míg én Louis ideg állapotáról érdeklődtem. Szerinte nincs miért aggódnom. Na hát ez nem nyugtatott meg. Mindjárt indulhatok a fiúkhoz, úgyhogy ideje nekiállnom készülődni.


Louis Tomlinson



Miután Liam elvitte Jennyt egy szállodába, utána sort kerített rá, hogy egy jó kis fejmosásban részesítsen. Valószínű ez kellett már nekem, mert most elgondolkoztam igazán a viselkedésemen. Közben Liamnek sikerült beszélnie Zaynnel. Még nagyban próbálta faggatni, amikor megtaláltuk a képeket és a számot, amit szólóban vett fel. Irtózatosan nagyot csalódtam benne. Az utóbbi időben vele volt a legjobb a viszonyom, vele beszéltünk meg mindent. Már az is taccsra vágott, hogy a turnéról lelépett, hogy pihennie kell, holott nekem akkor lett volna rá a legnagyobb szükségem, hogy mint barát, támogasson. Tudom, hogy a többiek is mellettem álltak volna, de valahogy nekik nem tudtam elmondani a történteket. Még most sem tudják. Belülről felemészt. Akkor kezdtek tetőzni a dolgok, amikor kiderült, hogy Zayn kilép, nem csak szünetel. Úgy érzem, lassan vége a bandának, mert Harry is elkezdte építeni a szóló karrierjét. Szépen lassan, de veszegetik fel neki az albumra a dalokat. Én mihez fogok kezdeni, ha ennek vége? Az anyagi helyzetem miatt nem aggódom, mert életem végéig jól élhetek, annyi van a bankszámlámon, de mivel töltöm majd a napjaim? Utána jöttek anyáék, és a bejelentésük. Kiborultam a tudattól, hogy van egy ikertestvérem, akiről eddig nem is tudtam. Attól meg még jobban, hogy milyen bunkó voltam vele. Ezt sajnos azóta csak tetézem. Majdnem megütöttem! Örök hálám Liamnek, hogy megakadályozott. Alapból elítélem azt, aki megüt egy nőt, erre én majdnem a saját nővéremet! Szörnyű embernek érzem magam! 
Igazából ezt az egész lavinát Eleanor indította el azzal, hogy szakított velem. Elege lett ebből az egész helyzetből. Valahol megértem. Senki sem tudja még. Lassan viszont be kellene jelenteni a rajongóknak, de még a fiúk, sőt még Paul sem tudja! El kellene nekik mondanom ma. Nem csak azért, mert hamarosan mindenki tudni fogja, hanem azért, mert ez a minden szétfeszít belülről. Egyszerűen nem tudom kezelni az érzéseimet. Jennyt is megismernem kellett volna, nem pedig eltaszítanom magamtól. Hogy fogom én ezt rendbe hozni? Mert rendbe akarom! Meg akarom ismerni a testvéremet!
Miközben ezen gondolkodtam, gyorsan elkészültem, mert megbeszélésünk lesz. Mikorra leértem a nappaliba, akkor csöngettek pont. Jenny jött. Ahogy összeakadt a tekintetünk, félelmet és csalódottságot láttam szemeiben. 
Azt hiszem rosszabb a helyzet, mint gondoltam. Valaki igazán segíthetne, hogy egy ennyire elrontott helyzetet hogy lehet helyre hozni. Lehet ebből még igazi testvéri kapcsolat?

2 megjegyzés:

  1. Hát igen bejött a megérzésem! Sajnos:(
    Louis pedig hát nagyon elcseszte a Jennys dolgot.
    Kíváncsi vagyok hogy fogja helyre hozni.
    Siess a kövivel!!^^

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ma este felteszem még a következőt, csak még át kell néznem. :)
    Louis és Jenny kapcsolat? Tartogathat még meglepetéseket! Legalább is remélem ezen a téren nem leszek annyira kiszámítható! :))
    Köszönöm, hogy írsz! Puszi: Klau

    VálaszTörlés