2015. június 10., szerda

2. Díj




Nagyon köszönöm a díjat Kandice Kandice -nek!

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat
2. Írj magadról 10 dolgot
3. Válaszolj a kérdésekre
4. Tegyél fel 10 kérdést
5. Küldd el 10 embernek
10 dolog rólam:

1.A blogomat amikor el kezdtem írni, nem volt meg fejben, hogy pontosan mit is akarok. Annyit tudtam, hogy Zayn kilépésén, illetve az általam megkreált visszatérésén alapul a dolog, de többet nem. A mai napig nem tudom biztosra, hogy miről fog szólni a rész, amit éppen írok, csak halvány elképzelésem van, és lesz ami lesz alapon. :))
2.Túl sok blogot akarok folyamatosan követni, ezért ez nem mindig jön össze.
3. Nehezen kezdtem el 1D-s blogokat olvasni, mert az első pár csalódás volt, utána egy nagyon jót találtam, azóta előszeretettel olvasok ilyeneket.
4. Imádok zenét hallgatni, minden féle stílusban, hangulatomtól függően, de nincs kedvencem.
5. Szeretek olvasni, ha egy történet megfog, 1-2 nap alatt elolvasom, akár milyen hosszú is.
6. Csak szeretem a fiúk zenéjét, de nem vagyok fanatikus rajongó.
7.Utálom a vámpíros, fantasy filmeket, a Twilight mégis nagy kedvenc lett.
8. Senki nem tudja, hogy blogot írok. Ez az én nagy titkom.
9. Utálok korán kelni, de még jobban utálok korán lefeküdni.
10. Utáltam a suliban az idegennyelvet, a matek viszont a kedvencem volt.
Válaszaim:
 
1. Ha van bloggerneved akkor miért gondoltad úgy, hogy kell? Ha nincs akkor miért nem szeretnél?
A bece nevem a blogger nevem. Nem gondolom, hogy ez annyira lényeges lenne, hiszen nem a nevünket olvassák, hanem a történetünket.
2. Honnan jött az ötlet a blogodhoz?
Ez egyszerű. Amikor Zayn kilépett a 1D-ből, mindenki szerette volna, ha visszatér. Ebből indult az egész.
3. Mikor kezdted a blogolást? Ez hanyadik blogod?
2015.04.29. első blogom
4. Miért kezdtél el blogolni?
Nem tudom. Imádok olvasni, de annyi történet van a neten, egyik elgondolásomat sem tartottam elég egyedinek. Aztán történt, ami történt, elkezdtem, és most itt tartok.
5. Van valami inspirációd?
 Nincs.
6. Melyik a kedvenc filmed?
Nincs olyan. Szeretem a romantikus, akció, vígjátékokat. A horror viszont a halálom.
7. Szereted a nutellát?
Mértékkel. Ritkán keveset.
8. Szereted a zenét? Ha igen milyet?
A zene számomra mindig is fontos volt. Rengeteget hallgatom napi szinten. Minden féle jöhet, hangulatomtól függ.
9. Mit gondolsz az első látásra szerelem dologhoz? Hiszel benne?
Nem, nem hiszek. Vonzalom lehet két ember között első pillanattól, de szerelmes nem csak a külsejébe leszel valakinek, hanem nagyobb részt a belső tulajdonságai miatt szereted meg az illetőt.
10. Hogy találtad ki a neveket?
Hasra ütés, ami először az eszembe jutott, illatve a fiúk nevei adottak voltak.

Kérdéseim:

1.Mi a kedvenc könyved?
2.Milyen zenét szeretsz? Ki a kedvenc énekesed/bandád?
3. Kik tudják, vagy hányan tudják, hogy blogot írsz?
4.Van-e olyan blog, amit már többször is elolvastál?
5.Van-e a bloggerek között példaképed?
6.Iskolás vagy, vagy már végeztél?
7.Mi a kedvenc színed?
8.Milyen témájú blogokat olvasol szívesen?
9.Mi a horoszkópod?
10.Hány blogot írsz egyszerre?


Akinek küldöm:

2 megjegyzés: