2015. június 25., csütörtök

30. fejezet

Jennifer Smiths

Cikkek, cikkek, cikkek. Csak pergetem magam előtt az oldalakat, és úgy érzem, az eddig megnyugvásnak indult lelkem most felbolydul. Hol van már az a néhány pozitív remény sugár, amit Trisha szavai élesztettek bennem? Ennyi lett volna? Itt lenne a vége? Tényleg csak hazudott volna mindenben, és igazából semmit sem jelentenék neki? Ennyire semmibe vesz? De akkor miért nem szólt? Akkor mit keresek én itt, az Ő szülői házában? Vagy csak megint a sajtó kavar? Vagy a menedzsment? Lehet nem is igaz semmi ebből az egészből? Most mit higgyek? Azt tudom, hogy én szeretem. Talán túlságosan is. Oké, azt is elismerem, hogy hibáztam, mivel kizártam, de nem gondolnám, hogy akkorát, hogy Ő más valaki karjaiba meneküljön. Le kell nyugodnom egy kicsit, és újra olvasni a cikkeket, hátha csak én értek valamit félre. Találomra megnyitom az egyik oldalt, és elkezdem olvasni a cikket.


Zayn Malik újra becsajozott?!?

Mindenki ismeri a pletykákat, miszerint Zayn Malik a Perry Edwardssal való szakítása után összejött Jennifer Smithsel, akiről közben kiderült, hogy Louis Tomlinson elveszett nővére. Ezek után olyan pletykák is felreppentek, hogy az új párocskánk babát vár. Sem a kapcsolatuk, sem a baba nem lett megerősítve hivatalosan. A napokban pedig új képek keltek szárnyra, melyen Zayn egy új hölgyeménnyel szerepel. Utána jártunk, de csak annyit sikerült kiderítenünk, hogy Jenny helyére felevettek egy fiatal hölgyet, bizonyos Judy Hartot, aki 21 éves,  és a fiúk, valamint Paul asszisztense. Az alábbi képek viszont sejteni engedik, hogy kicsit több a hölgy, mint asszisztens. Talán Zayn kipróbálja az összes nőnemű, fiatal alkalmazottukat? Lehet a Perryvel való szakítása után Ő lesz a nőfaló, és nem is Harry? És mi van Jennyvel? Hová tűnt, és vajon hogy fogadta a híreket, miszerint nem csak a munkájában találtak helyettesre, hanem megvan a helyettese Zayn ágyában is? Mihelyst sikerült utolérnünk, tudósítjuk Önöket a dolgok állásáról! 



Istenem! azok a képek! Hiszen mindenhol ott van Zayn mellett. Ráadásul szebb is, mint én. Lehet vele jobban járna Zayn? Talán Ő boldogabbá tehetné, és nem emlékeztetné folyamatosan a veszteségére? Amit én okoztam ráadásul? Újabb oldal, újabb cikk, újabb ön kínzás. Lehet tényleg mazoista vagyok? 

Zayn Malik VS Louis Tomlinson

Mit szólhat ugyan Louis ahhoz a hírhez, hogy a nemrég felbukkant nővére barátja, aki egyben az Ő banda társa is egyben, félre kacsingat? Hiszen Zayn az elmúlt napokban szinte mindig csak egy hölgy társaságában látni, aki nem más, mit a barátnője helyettese, Judy Hart (21 éves). A pletykák szerint nem csak a munkájában helyettesíti Jennyt, de Zayn életében is. Ugyan erre Louis és Jenny mit reagálhatott? Vagy Louist nem is érdekli az egész, hiszen látszólag semmi probléma a két srác között. Lehet Louis nem is foglalkozik Jenny érzéseivel? Vagy nem is voltak igazak az eddig felreppent pletykák?

Nem bírom tovább olvasni a cikkeket. Egy képen viszont megakad a szemem.


Gyönyörű ez a csaj. Nem tudok rá mást mondani. Szép, hatalmas szemei vannak, babás arca, és úgy az egész csaj gyönyörű. Én a nyomába sem érhetek. Könnyeim megállíthatatlanul folynak végig az arcomon, miközben az agyam folyamatosan kattog, hogy mi is lehet az igazság. A képeken sehol sem csókolóznak vagy ölelkeznek, de mindenhol együtt vannak. Nem tudom eldönteni, hogy csak a média fújja fel a dolgot, vagy megint pofára esek. Gondolataimból a laptopomból hallatszó skype hangja riaszt vissza. Zayn hív. Nem akarok vele most beszélni, még nem állok rá készen. Attól tartok, hogy a legrosszabb gondolataim beigazolódnak. Kinyomom. Lehet, hogy nem ez a legjobb megoldás, de most nem vagyok másra képes. Éppen visszasüppednék a gondolataimba, amikor üzenetem érkezik a telefonomra, és ezzel egyszerre megint beérkező hívásom van a skype - on. Ezúttal Louis keres. Megnézem a telefonomat, amin az öcsémtől érkezett egy SMS, miszerint egyedül van, beszéljünk. Így már fogadom a hívását, hiszen nem akarom, hogy aggódjon miattam még jobban. Trisha szavai alapján így is okoztam már elég gondot. Fogadom a hívását, és pár másodperc után aggódó szemeivel találom magam szembe. 
-Szia! - szipogok a monitornak. 
-Szia, Jenny! Mi történt? Miért nem akartál Zaynnel beszélni, és miért sírsz? 
-Louis! Mondd meg nekem az igazat! Van valami valóság alapja annak, amiket Zaynről irkálnak? Tényleg azzal a csajjal van? - Nem bírom tovább, már zokogom. Kétségbe esésem határtalan. Mi lesz, ha azt mondja, hogy igaz?
-Nem. A csaj rá van akaszkodva, szegény Zayn nem győzi levakarni magáról, de Ő téged szeret. Ne tudd meg, hogy velem együtt milyen ideges azért, mert elzárkózol tőlünk. Féltünk nagyon. Azt mondd inkább, hogy veled mi a helyzet?
-Azt hiszem, elindultam lelkileg a gyógyulás útján, hála Trishának, bár a mai netezésem után a hangulatom megint mínuszban volt.
-De tényleg nincs köztük semmi! Hidd el nekem! Figyeltem őket, és Zayn a háta közepére sem kívánja  a csajt! Egy igazi nyávogós plázacica! Alig várjuk, hogy leteljen a maradék egy hét, és megszabaduljunk tőle!
-Oké, oké! - mosolyodtam el- Neked elhiszem! Egészségügyileg pedig napról - napra jobban vagyok. Most már minimálisan szédülök csak, a fejem még időnként fáj, de egyébként ennyi.  - Ahogy elnéztem nyúzott arcát, féltő tekintetét, rá kellett jönnöm valamire, amit úgy éreztem, ki is kell, hogy mondjak. - Szeretlek, Louis! És nagyon hiányzol! - Félve mosolyogtam rá, hiszen valljuk be, köztünk még nem mondható minden napinak az érzéseink kifejezése.
-Én is nagyon szeretlek, és nekem is rettenetesen hiányzol! - Boldog mosolya megmelengette a szívemet, és egy igazi, boldog mosolyt virítottam neki. - Már csak egy hét, és találkozhatunk!
-Louis! Nyisd ki ezt a rohadt ajtót! Tudom, hogy vele beszélsz! - hangos dörömbölés hallatszik Louis mögül. A hangot rögtön felismerem az akaratos dörömbölőnek. Zayn. - Nyisd már ki! Muszáj vele beszélnem! - Hangja elcsuklik, mint aki a sírás szélén áll. Szívem összeszorul erre a gondolatra. Az öcsém kérdő tekintetére csak bólintok egyet, hogy beengedheti. Látom, ahogy Louis elindul az ajtó felé, és kitárja azt egy hirtelen mozdulattal, aminek hatására Zayn háttal esik be azon. Valószínű lecsúszhatott az ajtónak dőlve, és nem számítva Louis hirtelen mozdulatára beborult. Gyorsan felpattan, és már előttem is van. Vagyis csak az öcsém gépe előtt.
-Kicsim! Jól vagy? Miért nyomtad ki? Haragszol rám valamiért? - kétségbe esett hangja és tekintete lelkemig hatol. Most már bánom, hogy kinyomtam, és hogy hittem a médiának.
-Ne haragudj! Egyszerűen nem éreztem magam képesnek arra, hogy beszéljünk. Megrémültem a neten található cikkektől, és féltem, hogy közölni akarod velem, hogy ennyi volt. - hajtom le bűnbánóan a fejem.
-Kicsikém! Hogy gondolhatod ezt? Szeretlek! Mindennél és mindenkinél jobban!
-És nem haragszol rám, hogy miattam ment el a kisbabánk? - Látom mindkettőjük arcán a döbbenetet. Hiszen eddig fel sem hoztam a babát egyszer sem, amióta kiderült, hogy mi történt vele, és ők sem mertek róla beszélni.
-Ne beszélj butaságokat! Ez nem a Te hibád! Te csak jót akartál! Lehet még egy csomó babánk! Ne emészd magad butaságokon! - Zayn szavai újabb törést gyógyítanak be a szívemen. Érzem, hogy lassú folyamat lesz a gyógyulás, és hogy a hegek ott fognak maradni, ezzel mindig is emlékeztetve a történtekre, de most már kezdem azt érezni, hogy minden helyre jöhet, csak akarni kell.
-Szeretlek, Zayn! - a boldogságtól felcsillanó szeme mindent megér. A mosolyától pedig olvadozni kezdek. Beszélgetünk még hármasban egy darabig, aztán elküldöm őket aludni, mert felváltva ásítoznak. Nem nagyon akarnak menni, de aztán csak beadják a derekukat. A baleset óta ez volt az első este, amikor nem álomba sírtam magam, hanem halvány mosollyal az arcomon aludtam el.


Sziasztok!
El sem hiszem, hogy ez már a harmincadik rész! És átléptük az 5000 oldalmegjelenítést, ami szerintem április 29-e óta nagyon is hogy jó. Én legalább is nem számítottam ennyire. Köszönöm, hogy olvastok és hogy kitartotok a történetem mellett! Köszönöm a sok komit, pipát, és köszönöm, hogy feliratkoztatok! Nekem ez sokat jelent.
Remélem tetszett a rész, bár most kissé bizonytalan vagyok, kicsit laposnak érzem, de majd kiderül, mit szóltok hozzá.
Kéretik pipálni, komizni és feliratkozni!
Puszi: Klau

11 megjegyzés:

  1. Omg! Imádtam! Annyira örülök, hogy Jenny végre boldog! :) Viszont ezt a Judy-t ki kéne írtani. Megteszed? *kiskutya szemek*
    Zayn annyira aranyos volt, ahogy Louis is. Kell nekem is egy ilyen bátyó.
    Remélem hamar tudod hozni a kövi részt!
    Imádlak! <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett! :) Judyt nem nyírom ki, nem halhat meg minden negatív karakter. Joet már kinyírtam. :))
      Én is elfogadnék egy cuki bátyót. :))
      Próbálok haladni a kövivel, félig kész, de sűrű a program. Ezért is írtam, hogy a heti két rész, amit ígérni tudok, de ha kész leszek vele úgyis felrakom. Nem bírom ki. :P
      Puszi: Klau

      Törlés
  2. Nem értem miért mondod hogy lapos lett ez a rész. Én nekem ez lett most eggyik kedvencem!
    De eggyetértek Rebekával! Irasd ki a történetből Judyt*kiskutya szemek*.
    Tudtam én hogy baj lesz még vele!
    Ui. Iszonyatosan várom a kövi részt!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy ennyire tetszett a rész. Sok részre gondoltam eddig, hogy lapos. Éljen az önbizalomhiány!!! De a lényeg, hogy nektek, akik olvastok, tetszik, így van kedvem tovább írni. Kimondottan jó érzés, amikor azt hiszed, hogy nem lett jó, megdicsérnek. :))
      Nem irtom ki Judyt! :) Ez nem a maffia, hogy az összes negatív személyiséget kinyírjuk! Már azért is büszke vagyok magamra, hogy Joet kicsináltam! :))) Különben is! Akkor min izgulhatnál?
      Próbálok sietni a következővel! Félig már készen van!
      Puszi: Klau

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Oké, gondoltam, hogy Judy bekavar még, ha nem is történt semmi. Egyet kell értenem Rebekával és Fannival, kérlek kegyetlen halált haljon *kis denevér szemek* (ha már előttem kutya volt:DD)
    A részt pedig imádtam! Szóval ne akassz olyan jelzőket rá, hogy "lapos" meg hasonlók. Nyugodt részek is kellenek:3 Másrészt Zayn olyan cuki volt ♥ megölelgetném:DD Louis.. hmm. Van egy öcsém. Világéletebe bátyót akartam, de anyáék azt mondják már nem lehet :( :'D
    Várom a kövi részt!
    Puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hiába a kiskutya meg a denevér szemek, nem nyírom ki a csajt! :) Mindenki nem halhat meg, aki nem szimpatikus! :))) Joet mondjuk sikerült olyanná formálnom, hogy annyira megutáltam, hogy meghalt, pedig nem volt tervben. Lehet még Judynál is meggyőztök? :))
      Örülök, hogy imádtad a részt. Éljen az önbizalom hiány! Ahogy már fentebb is írtam. Nekem pedig ebből van bőven. Nekem húgom van, és is bátyót akartam. Nálam sem lehet. :) Bár még kiderülhet akármi! Ki tudja, drága édesapáink mit alkottak fiatal korukban? (Remélem ezzel nem bántottalak meg!) :)))) De Louis Jenny öccse. Igaz, náluk csak pár perc a különbség. :)
      Puszi: Klau

      Törlés
    2. Igen, tudom, hogy Louis is öcsi, de amilyen védelmező simán lehetne bátyó:) (Nekem akkor is kell egy bátyó! :DD) És nem nem bántódtam meg (elvégre kitudja:D) és lehet, hogy van egy bátyónk akit mi nem ismerünk:D
      Ui: Pedig annyit gyakoroltam a cuki denevér szemeket :( :3 :D

      Törlés
    3. Biztos szuperül megy már a cuki denevér szem, de szerintem most csináltam valami olyat, amitől bővülni fog a halálra várók listája! Vagy nem? Ki tudja? Hamarosan kiderül! :))
      Bátyót én is akarok! :)))

      Törlés
  5. Lemaradok itt körülbelül három részről aztán mik történnek itt te jó ég:D Atyaúristen te nő! Ezek a részek valami elképesztőek lettek! Isten vagy az emberek között! Hogy tudsz ilyen jól megírni ilyen dolgokat?! Hogyan?!!! Tudni akarom a titkot! :| A részek fantasztikusak minden szempontból, örülök hogy neked ez a lapos rész. Kínácsian várom azt a részt amelyikhez azt írod hogy na jó, ez azért toppon van. Kiakasztasz, kikészültem! Eszméletlen lett az összes és te is az vagy! Imádás van! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Már kezdtem szomorkodni, hogy eltűntél. De gondolom bele vagy temetkezve a könyvbe. :)
      Köszönöm a dicsérő szavakat. :)) Olyan rész, amire azt mondom, hogy toppon van? Hm... Ajánlom figyelmedbe a következő történetet: Jade és a maffia. Felsorolhatatlanul sok rész, ami a toppon van. :)) Imádlak!
      Puszi: Klau

      Törlés